duminică, 18 aprilie 2010

Nu vreau sa vina vara....


.....da......deja infloreste liliacul....primavara parca incepe sa se destrame....ufff.....

nu prea ies duminica din casa...si asta din cauza bunicii mele....in copilarie,bunica mea obisnuia sa spuna ca, joia si duminica ies la plimbare servitoarele si ordonantele....care servitoare?ce-or fi alea ordonante?!desigur...mi-a explicat....asta nu inseamna ca am si inteles....pentru ca....atat servitoarele cat si ordonatele erau departe de a fi contemporane cu mine....dar...pentru ea inca erau....
si asa....fara sa vreau....am pastrat acest obicei burghez.....

prietenii mei, care cunosc deja povestea....se amuza sa gaseasca mereu motive sa ma scoata din casa in aceasta zi a saptamanii......

parcul kiseleff parea un motiv foarte bun....e un parc mai putin populat...curat....poti respira....
...da....dar nu azi.....azi....erau mult...mult prea multi oameni.....sigur...nu e vina lor ca in minunatul nostru oras verdele dispare incet...incet.....
.....totusi...magnoliile sunt din ce in ce mai carnos-frumoase si liliacul infloreste...parca prea repede.....nu vreau...nu vreau sa vina vara....

3 comentarii:

  1. Liliacul, deja, a trecut...din păcate

    RăspundețiȘtergere
  2. Floarea de magnolie e cea mai simpla si totusi cea mai frumoasa. Sa nu ne intristam ca trece, ci sa ne bucuram ca ni s-a intamplat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar vara a venit.Eu un varatic as dori sa vina toamna,dragostea mea speciala.Am citit ceva dar nu tot din acest blog despre tine si ce oferi in exterior.Mi-a placut.Ma vizitezi si imi face mare placere.Schimbam cateva vorbe,poate putine din cauza mea.Am ramas placut surprins de o mica prezentare dintr-o leapsa(cam urat cuvant)Fara sa insist am vazut ca esti destul de activa(dornica)in comunicare.Imi scri uneori cuvinte care le apreciez zambind.Indraznesc sa intreb,de ce nu comunicam mai mult si intr-un cadru mai putin la vedere si deci mai intim?Scuze daca nu sunt receptat bine.Daca as avea o adresa de mail ti-as scrie si probabil as fi o prezenta agreabila.In profilul meu exista o adresa de mail dar....O zi buna iti doresc si sa fii iubita cat doresti de mult.

    RăspundețiȘtergere