duminică, 28 august 2011

Manantial - Tatanka

10 comentarii:

  1. De când nu am mai auzit-o!!
    Mulțumesc pentru readucere aminte!
    O duminică excepțională!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera: si mie imi era dor sa o ascult :)
    o duminica relaxanta iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbă melodie ai ales scumpo
    pentru matinal!
    Să ai o duminică frumoasă ca sufletul tău!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. placut gadilicioasa la urechi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. *ELENA*: multumesc...cu drag :)
    o zi de duminica frumoasa iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. am plutit pe aripi de soim, am simti aroma padurii tropicale, m-a cuprins ritmul muzicii... Superb moment! multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. CARMEN: parca si sufletul simte nevoia de un alt ritm decat cel de fiecare zi...
    cu mult drag Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos... Această "ieşire din ritm" îmi place.
    Să ai o seară frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Max Peter: muzica amerindienilor ma tulbura...are ceva...nu stiu ce...dar simt...
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere