vineri, 7 februarie 2014

Reflexii in Oglinda - Pe care il alegeti?





mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la Sorin 

34 de comentarii:

  1. Cred ca cel cu felia de portocala îmi face cu ochiu! :))
    Proost! :) (noroc!)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm...colorat...de bun pare :))
      preferatul meu e cel cu curacao :)
      noroc!
      somn usor sa avem draga Minnie! :)

      Ștergere
    2. Tabelul de inscriere este la Iulisa astazi!
      pup

      Ștergere
  2. Eu il vreau pe cel mai ....verde.:)
    Noroc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce e in paharul acela cu lichid inchis la culoare?! :) Daca deasupra lichidului e frisca, vreau si eu! :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orice ar fi eu zic ca merita incercat macar o data :)
      o seara perfecta iti doresc si eu!

      Ștergere
  4. Frumoasa reflexie ,le aleg pe toate!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu le-aleg tot pe toate, ce sa mai! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam multe totusi...paharele....glumeam, desigur!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...mai bine sa prisoseasca decat sa lipseasca :))
      o seara buna si tie!

      Ștergere
  7. Nu stiu ce e in ele... dar daca ai si cafea cu frisca, o data merge :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. iti recoman curacao, cel albastru care e si preferatul meu, bine, si cuba libre se numara printre preferatele mele :)

      Ștergere
  9. As gusta putin din fiecare, arata bine toate:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Arată bine toate!
    Un weekend excelent să ai!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. dar nu pot sa iau o guritza din fiecare? :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Le-aş lua pe toate, dar mai ales aş dansa lângă ele, doar-doar ar convinge anii să se întoarcă înapoi pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dansul se potriveste perfect cu veselia culorilor si cu gustul cocktail-urilor, cat despre ani...as zice ca putem uita de ai atunci cand ne simtim bine :)

      Ștergere
  13. Cafeluța (dacă nu mă înșeală înfățișarea!:))! Arată tare bine și.... mai e și interzisă copiilor!:)) Deci o vreau....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acela e Cuba Libre, rom cu coca-cola mai exact dar daca e mai multa cola eu zic ca merge sa gusti :)

      Ștergere
  14. un curcubeu din coctailuri :)) eu doresc sa probez din toate, asa ca voi revei în fiecare seara, pentru o bautura - încep din partea dreapta ;)
    Pupici. Un weekend minunat draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te astept draga mea draga, pup si w-end vesel iti doresc! :)

      Ștergere