vineri, 23 mai 2014

Reflexii in Oglinda - Pont de la Tournelle





foto: Joanna Lemanska

mai multe gasiti la SoriN.

28 de comentarii:

  1. Deosebita reflexia ta de astazi! Imi place!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa imaginea iar setarea alb/negru ii confera un aer special!

    RăspundețiȘtergere
  3. O reflexie surprinzătoare și captivantă ! Nu mi-am putut dezlipi ochii de imagine. Bună alegere !

    Să ai zile frumose, Pandhora ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din prima clipa mi-a dat senzatia de "tunelul timpului"...
      un w-end perfect iti doresc si eu draga Zina! :)

      Ștergere
  4. Splendidă imagine,îmi place mult!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. e o spendoare aceasta reflexie...
    mi-e draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa e poza si ce iluzie optica ofera! Super!

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa si placuta reflexia ta!
    Un weekend placut iti doresc sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. e minunata alegerea facuta de tine.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. O reflexie originală. Mulțumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce fain! Imaginea imi aminteste de acele "lunete" in care cand priveam (in copilarie) vedeam fel si fel de miniaturi.
    Pare a fi o pagina dintr-un trecut pe care-l stiu desi nu l-am trait... :)
    Weekend minunat iti doresc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca de asta il si iubim, pentru ca nu l-am trait...
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  11. O reflexie foarte frumoasa! Imi place! Week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Poza prezentata e superb realizata un cadru ambiental desavarsit!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o clipa perfecta!
      o noapte buna iti doresc si eu, Iulisa!

      Ștergere