duminică, 7 septembrie 2014

Emil Brumaru - Descrierea amănunţită a poziţiei culinare

Mi-am amintit de aceasta delicioasa poezie a lui Emil Brumaru si cum e aproape luni, zi care imi displace definitiv,  mi-am zis sa zambesc in avans, ceea ce va doresc si voua! :)
Am postat aceasta poezie si in 2012 dar un lucru bun e bun chiar sau mai ales daca timpul trece :)

Iubito, astăzi facem prăjituri
Cu patru straturi. Primul este patul
Al doilea cearceaful, preacuratul.
Al treilea chiar tu, plină de nuri.
Şi-al patrulea eu însumi, vinovatul
Că astăzi facem iarăşi prăjituri! 




33 de comentarii:

  1. Delicioasa reteta! Nu are calorii, ba chiar arzi caloriile daca o "prepari" :)))))))))))
    Sa ai o saptamana cu spor si o zi de luni frumoasa... asa ca tine! >:D<
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o reteta care nu cred sa dea gres oricat de putin priceput ar fi cineva, in plus, reteta poate fi personalizata :))

      multumesc Minnie, tu esti mereu draguta si ma vezi intr-o lumina frumoasa cand eu sunt doar vesnic visatoare si cu mintea cand aici, cand colea :))
      te pupacesc, ma bucur ca ti-a placut reteta, te asigur ca glicemia ta nu va avea de suferit! :*

      Ștergere
  2. asa!
    tii reteta asta stramoseasca doar pentru tine! :))
    te pup, saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...lasati lasati, astea sunt secrete la vedere :))
      te pupacesc si eu, faina sa-ti fie si tie saptamana!

      Ștergere
  3. Cea mai bună rețetă pentru un început excelent de săptămână! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as zice ca e reteta perfecta pentru inceputul, mijlocul dar si sfarsitul saptamanii...incepi bine continui si inchei la fel...sunt eu oare cam pofticioasa? :))

      Ștergere
  4. O reteta pe care practic o stie fiecare pereche de indragostiti, dar nici unul nu a putut sa o redea cu atata maiestrie :-)
    Un start bun in noua saptamana! Pupici, dragei mele dragi :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. el este cu adevarat un jucaus al cuvintelor :)
      pup si eu draga mea draga, o saptamana cat mai scurta si cat mai usoara iti doresc! :*

      Ștergere
  5. Si cum, vorba stramoseasca, pofta vine mincind, poate vrei si supliment.
    Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Fosile, multumesc :))
      ti-as ura la randul meu pofta buna dar nu stiu cat de mult iti plac dulciurile :))

      Ștergere
    2. Nu cred ca este "copil" caruia sa nu-i placa dulciurile.
      Cum eu sint, mereu, tinar...
      Multumesc!

      Ștergere
  6. Cine a scris-o stia el ceva! M-a facut sa zambesc

    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi incantat de zambetul tau :)
      te imbratisez si eu draga Vera >:D<

      Ștergere
  7. Superbă rețeta ta scumpo,m-ai făcut să zâmbesc și pentru asta îți mulțumesc!
    O săptămână frumoasă ca sufletul tău!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca poezia aduna multe zambete, minunat lucru! :)
      pup si eu, Elena, zi faina iti doresc, multumesc de frumoasa urare!

      Ștergere
  8. O poezie inspirata din dulcegariile de zi cu zi.:)

    Prajiturile astfel preparate nu-ti ridica gliceemia.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmm... Bună rețetă ! S-o tot prepari ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place reteta, e perfecta pentru a uita ca azi e luni! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. In sfarsit o reteta de prajitura pe care stiu sa o fac! :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine cand primesti confirmari :))
      faina sa-ti fie sitie ziua. pup!

      Ștergere
  12. Cum o fi cremsnitul, stii cumva reteta? Sau poate Maestrul?

    RăspundețiȘtergere
  13. Are si el blog, l-am putea intreba :)

    RăspundețiȘtergere
  14. o reteta buna pentru un mariaj pe masura :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ha ! Ha ! Mi-am dat seama ca e clar ca pe mine femeile asa cu forme feminine si imbracate in neglijeu chiar ca imi trezesc asociatii ca mi se face pofta de mancare si e vremea sa ma ma spal pe maini si sa ma asez cuminte la cina ! Chiar acum putina vreme postase alt blogger, cred ca Spanac, niste poze cu un restaurant din Cehia sau Slovacia unde serveau ospatarite nud, si mie mi-a venit sa comentez ca mie chiar mi se pare ff potrivita si imbietoare asa pt un restaurant sa fie ospatarite cu forme feminine care sa serveasca masa pt ca eu asociez asemenea imagini asa cu o atmosfera totusi igienica si placuta si destinsa, chiar legata de a avea pofta de mancare si a te simti relaxat si in largul tau, plus ocrotit ! Adica persoana din poza de mai sus ar putea ff bine sa fie mama imbracata asa intr-un capot (desi poate nu chiar asa de transparent) pregatindu-mi mie un gris cu lapte, si eu stand cuminte pe scaunelul meu in bucatarie, cu lingurita mea cu veverita pe maner asteptand sa vina grisul in castronelul meu cu Scufita Rosie desenata pe el. Daca mai scriu si ce reprezinta pt mine Scufita Rosie cred ca acest comentariu al meu poate deveni chiar horror ca pt mine acest personaj reprezinta chiar un p...is, si chiar vorbesc destul de serios. Insa pt mine personal aceste asociatii si imagini sunt ff linistitoare si total lipsite de erotism din ala matur, ci aduc asa o senzatie calda, linistita, placuta, si armonioasa si pofta de mancare ! (Nu sunt neaparat inclinat psihanalitic, nici nu ma pricep, doar ziceam asa ce mi-a trecut prin minte uitandu-ma la poza de mai sus si gandindu-ma la poezia cu mancare, care mie mi se pare chiar potrivita, si placuta, chiar daca nu am eu exact aceeasi relatie cu mancarea ca aia descrisa in poezie.)

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt sigura ca asa o mamica ti-ar pregati cel mai gustos gris si daca nu ai papa tot cu siguranta ca nu ai papa bataita...sau poate da? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aa, consider absolut ffff ultra-important de mentionat ca pe mine mama nu m-a fortat niciodata sa mananc ce nu vreau, absolu niciodata. Chiar daca uneori nu mancam decat mere cu biscuiti asa saptamanai in sir, pt ca mie nu-mi place mancarea gatita cu sos, nici supa, dar doar nu era mama sa schimbe tot meniul numai dupa toanele mele, si uneori i se facea mila de mine si-mi pregatea niste cartofi prajiti cu bucatele de carne taiate ca sa le mananc, ca eu altfel alta mancare nu prea mancam. Uneori mai mancam galustele sau perisoarele din supa, si alteori imi lasa asa niste piureu intr-o tigaita, pe marginea aragazului, pt ca mie nu-mi place piureul rece si cu bolovani si cu chiftele arse si reci, plus cu paine asa mai tare si veche....zau, numai uscaturi si racituri imi place sa mananc, singurul lucru mai moale si cald e ori grisul sau orezul cu lapte, dar doar nu era sa stea mama sa-mi faca gris cu lapte in continuu, imi facea si ea asa o data pe trimestru !

      Ștergere